=)


 

tomten =)
Tomten *LER*


kalle och eddie
Kalle och Eddie =)

eddie med sin morbror
Eddie med sin morbror

KÄRLEK

Kärleken till dig är obeskrivlig, Älskar dig av HELA mitt hjärta.
Visste inte att man kunde älska en människa så mycket, men
tack vare dig så vet jag nu att man kan älska en människa så mycket
så man gör ALLT för den. Utan dig är jag ingenting, absolut ingenting.
Du är så älskad från första stund =)
Du är det vackraste som finns och det har jag din
pappa att tacka för, att han gett mig det finaste och
mest underbaraste som finns. Jag älskar dig min
son Eddie, mitt liv och mitt allt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad fin han är. Lillvännen där. Blir så sugen på en till!!! HEHE.



Vem var tomte tro? Eller rättare sagt tomtemor. Såg lite dåligt. "Ler".



Lägg gärna ut lite mer kort på Eddie. Är så kul att få se.



Ska visa dom för Ester i morgon.



Kram Lisa.

2008-12-28 @ 23:03:49
Postat av: mormor

fina bilder på dig lillprinsen puss o kram

2008-12-29 @ 11:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0