Mys Med Mamma <3


=)

Eddie va trött och lite små kinkig förut så
vi la oss i sängen men det dög inte
så då tog jag och la honom såhär
och då somna han direkt och sov 2 timmar.

Idag ha vi varit på birsta och handlat
sista julmaten, så nu är allt klart till jul =)

I morgon kanske en gammal klass kompis till
mig kommer och hälsa på, hon ska också ha barn
snart. En prinsessa ska hon få, så det blir skoj
så ha Eddie en kompis i jämnålder =)

Jag ha inte ätit middag idag eftersom Eddie sov så gott
på mitt bröst, sedan va jag inte sugen heller så Peter
åt själv men jag känner nu att jag börja bli hungrig.
Måste bli bättre med att äta, ofta skiter jag i att äta
och så kommer kvällen och då blir jag jätte hungrig.
Kommer ju aldrig gå ner i vikt om jag inte äter riktigt,
ska börja med GI metoden när jag ammat klart.

Kram Kram


=)

Eddie och Gammelfarmor =)

Kommentarer
Postat av: tess

åh :)

2008-12-22 @ 11:13:35
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0