Natti Natti


Varit på birsta idag, köpte en baby vakt.
Är bra att ha, så kan vi se film och ha ljud på när Eddie sover i sin säng.
Tyvärr så såg vi ikväll när vi skulle använda den att det inte är trådlös, så det va dumt att vi inte kolla det innan.
Så ska lämna tillbaka den, för man måste ju ha en trådlös.

Sedan va vi på coop och handla lite och seda åkte vi hem.
Eddie ha sovit nästan hela kvällen, han åt vid 23 tiden och sedan somna han.
Jag ha duschat och ska strax sova, är trötter ikväll.

I morgon ska vi iväg och väga Eddie, spännande och se hur mycket han gått upp och hur lång han blivit =)
Sedan efter det ska vi handla, får skjuts så då kan vi passa på att handla så vi ha mat så vi klara oss.

Nu ska jag krypa ner under täcket och sova.

Älskar min familj, ni är underbara.


(=

Satt upp denna tavla och texten idag ovanför datorn =)

Kommentarer
Postat av: thisney

gud så fiint :)



undrar vad han väger o så nu :) hihi.



sv; yep.. liter mer än dubbelt så stor vi har nu :S .. blir allt som vi inte har här, så de blir skillnad :)

2008-12-30 @ 09:31:32
URL: http://thisney.se/
Postat av: thisney

såg du det jag skrev på msn inatt förresten? du va väl inte vid datorn då, men.. Jag kan hjälpa dig iaf, om du vill o så, o om jag kan :) .. Var tvungen att dra så fort igen bara.. kram

2008-12-30 @ 09:32:08
URL: http://thisney.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0