Övertid 4 dagar =(


Ha nu gått över tiden 4 dagar, inte alls roligt.
Igår hade jag så ont i kroppen, men det va väl för att vi gick ner till affärn och hem igen.
Sjukt att man inte ska kunna gå längre utan att gå ont, sedan kom lite små sammandragningar också men det va inge farligt och sedan läker jag så mycket fostervatten så måste ha binda och uscha jag tycker inte alls om det men måste annars se det ut som jag pinkat på mig.

Snart ska vi bege oss på sjukhuset, ska kolla blodtrycket och ctg kurvan så att vi se att Eddie mår bra =)
Sedan hoppas jag på att få åka hem igen, vill inte bli inlagd igen om det inte skulle vara så att Eddie inte mår bra då stanna jag ju självklart.
Men jag ha ju inga känningar på att det skulle va dags så då vill jag vara hemma, inge roligt på sjukhuset.

Ska göra mig klar nu och sedan fika och åka.

Uppdatera då jag kommer hem eller lite senare under dagen, men om jag inte skriver så vet ni vart jag är kvar på sjukhuset alltså.

Kram //Tessan

Kommentarer
Postat av: Tulay

Ja nu är d inte långt kvar för mig heller. Fast du får nog snart. Dom låter väl inte en att gå o läcka fostervatten hur länge som helst. D kan ju inte vara så bra för barnet. När min kompis vatten gick så sa dom max 3 dagar. Hoppas att d händer saker snart så du kan få din bebis i din famn.Jag håller tummarna.

2008-11-21 @ 11:50:49
URL: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0