Värkar...



Hade ju värkar tidigare idag och ringde in och dom bad mig ta alvedon och bada och sedan va det som bortblåst.
La mig och vila 2 timmar och sedan klev jag upp, åt middag och såg på tv.
Små värkar under hela kvällen men långt mellan.
Gick och la mig vid 23.45 tiden och somna men vakna vid 02.00 med sånna j-vla värkar och sedan dess ha det fortsatt.
Tog 2 alvedon men inte f-n ha det hjälpt, borde ringa in men jag tänker inte åka och sedan får jag åka hem.
Ha gjort det så mycket nu så nu får jag stå ut hemma tills det är dags på riktigt, men f-n detta är svårt så jag tror ändå jag kommer måsta ringa in snart och höra.

Är svin trött och behöver ju sömn också, ska försöka lägga mig nu och se om det släpper eller om det fortsätter.
Vill försöka stå ut tills det är morgon iallafall, men vet ej om jag klara det.
Fast ha jag klarat detta nu i snart 2 timmar borde jag kunna klara det i 2 timmar till.

Nej är så himla trött så ska försöka lägga mig igen och se om jag kan sova någon timme.
Återkommer senare om det inte är så att jag åker in, men då vet ni vart jag är.

KRAM och God Natt

Kommentarer
Postat av: tess

håller tummarna!

2008-11-22 @ 08:35:48
URL: http://tessibus.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

åå har lille eddie kommit nu?? verkar ju så =)

Hoppas allt har gått bra!!





kramar

2008-11-25 @ 22:22:37
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Ida

GRATTIS!!

Äntligen har han kommit till världen, mys nu varje sekund :)

2008-11-27 @ 00:50:01
URL: http://idaholmsten.blogg.se/
Postat av: mumsan

Hej.

Hur känns det att ha kommit hem? Känns som om man får börja om lite från början, kanske. Så kändes det för mig iaf...

Jasså, Eddie får också ersättning? Jag kommer ihåg precis hur det var.. Var tredje timme, även på natten. Snacka om att man var trött, så marken nästan gungade. Men huvudsaken är att dom får i sig mat, för jag lovar, tiden går så vansinnigt fort! Ta vara på den, fast man är ett vandrande lik. Det går över...

Imorgon ska jag lämna "Pekka" hos mamma, för första gången. Har redan separationsångest. Men det är nog nyttigt för både mig och Hannes. Har inte varit ifrån honom, en endaste gång... Hoppas jag får något gjort, i värsta fall får jag åka och hämta hem honom. Fast jag hade ju faktiskt tänkt dricka lite vin och glögg, när jag julpyntar vårt hus...

Nåja, ta hand om dig och dina prinsar och blogga först när orken kommer tillbaka.

Hör av dig om du vill ses nåt eller bara för att surra lite skit.

Många kramar från mig och Hannes...

2008-11-27 @ 12:13:42
Postat av: Lisa

Grattis till bebben! Kram

2008-11-27 @ 12:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0