Feber =(


Uscha nu ha man feber också och ont i precis hela kroppen.
Låg i badet nästan 1 timme, men lika ont nu ändå.

Peter och hans pappa åkte på stan efter Ikea men jag stanna hemma, så nu när dom va på väg hem så stanna bilen och dom får inte igång den.
Vi vet ingen som kan hjälpa dom heller, så hur detta sluta det ha jag ingen aning om.

Fryser som ett tok och är alldeles hängig, men tänker inte ta alvedon ifall värkarna skulle starta.
Det känns lite som så för jag ha så ont och så här ont bruka det inte göra, men det är väl kanske för man gått lite idag.
Så kanske man ska ta en alvedon iallafall och hoppas att man blir bättre.

Kram //Tessan

Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig!



Snälla gå in och rösta på min lilla Sigge på "bästa bebis-bilden" tävlingen!

Tusen tack för hjälpen!

Sandra

2008-10-21 @ 20:21:22
URL: http://mizzlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0