Mitt i natten


Kunde inte sova, låg och vred och vände på mig så lika bra att kliva upp.
Ha så himla ont också, vet inte vad jag ska göra åt denna ständiga värk.
Det är sjukt hur ont jag ha, kan knappt gå nu =(

Är inte så trött heller, ha väl kommit in i den perioden då jag inte kan sova =(
Jag som älskar att sova och nu kan jag inte, f-n det är sjukt hur jobbigt detta är.
Älsklingen sover så gott och han är så söt, han ska upp om drygt 2 timmar och då lär jag ju sitta vaken än.

Ska mysa ner mig i soffan framför en film och hoppas på att somna, sover i soffan till Älsklingen ha klivit upp så får jag lägga mig i sängen sedan.
Bättre det för annars kanske jag ligger i sängen och driver och vänder och så vakna han, nej han behöver sin sömn för att orka jobb och ifall det skulle bli något så vi får åka in.

Hoppas alla sover gott och drömmer sött =)

Kram //Mamma Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0