Söndag


Mamma mår bättre idag =)

Idag ha mamma och pappa plockat ihop reklam och gått ut med, diskat, plockat ihop och så ha dom packat BB väskan med mina saker jag ska ha med till BB.
Så nu är dett bara för mig att komma, men jag tror jag tänker stanna ett tag till i mammas mage för det är så varmt och skönt här inne =)

Kassler gratäng tänkte dom göra till middag idag, det låter smarrigt =)
Annars ikväll så är det tv som gäller och så ha mamma och pappa hittat massa roliga spel på datorn.

Nu MORMOR fick du något att läsa =)
Kram //Eddie

Kommentarer
Postat av: Tulay

Ja du, har varit arbetssökande sen jag flytta till sundsvall. Men i sthlm jobbade jag som mentalskötare på psyket.

Själv da?

2008-10-12 @ 20:56:57
URL: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0