Tiden springer iväg...


Ja nu är det bara 32 dagar kvar tills jag är beräknad att komma, undra om jag kommer prick på dagen, tidigare eller senare.. SPÄNNANDE nu när det är så nära =)

Ikväll ha mamma och pappa inte gjort så mycket, pappa ha lagt sig nu han kliver ju upp 5 på morgonen så han är så trött nu på kvällarna.
Mamma är vaken, hon måste lägga sig då hon är riktigt trött för att kunna sova hela natten.
Men i natt som va sov hon hela natten, gick bara på toa vid 2 tiden men somna sedan glatt om =)
Annars bruka hon kunna kliva upp då och sedan inte somna om, men i natt gick det bra.
Tror det bero på att vädrings fönstret är öppet, mamma svettas som en galning nu och tycker det är så varmt så det med att ha fönstret öppet hjälper nog.

I morgon ska mamma och mormor på lena och orup, det börja halv 8.
Men mormor och kalle kommer innan för dom ska äta här, samt farmor.
Hon kommer lite tidigare och stanna till lördag eller kanske till och med söndag =)
Så ikväll ha mamma förberett maten inför i morgon, kommer bli super gott mums mums.

Nu tänkte mamma spela lite och sedan sova, hon gäspar och är trött men ska iallafall vänta ett tag tills ögonen går i kors så hon vet att hon kan somna på en gång.

God Natt.
Kram från lilla Mig i mammas mage =)

Kommentarer
Postat av: mormor Britta

jag tror att du kommer tidigare kanske på kusin Noras 10års-dag den 3 nov, det vore väl kul.

2008-10-17 @ 12:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0