Torsdag


Vilken dag, mamma hade värkar förut men dom avtog.
Hon låg i sängen och hade så ont och hoppades det skulle bli värre, men icke det blev bättre.
Jag trivs i mammas mage =)

Det är även snö ute, inte så roligt tycker mamma och pappa men så är det ju på vintern.
Pappa är och handla lite nu, mamma ha stekt kött för vi ska äta köttgryta och ris *MUMS*

18 dagar kvar, kanske jag väljer att stanna ännu längre också vem vet ;)
Neeeeeej säger mamma, hon vill att jag ska komma nu helst.
Känns så bra att alla längtar tills jag ska komma, Jag känner mig verkligen VÄLKOMMEN.

Mamma + Pappa = JAG Eddie Tattoo Brandin

Kommentarer
Postat av: Mumsan

Spännande med förvärkar... Då är det inte så himla långt bort! Nu hoppas vi att dom riktiga värkarna kommer snart...

2008-10-31 @ 15:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0