Bäbis Sugen =)


Jag är sååå sjukt bäbis sugen, visst
Eddie är fortfarande bäbis och liten
men ändå så himla stor =)
Det är så roligt och se hur han gör nya
saker varje dag, hur han växer och ja allt är underbart.

Men ändå så sakna jag tiden då han va
jätte liten och nyfödd =)

eddie

1 dag gammal =)
Lill prinsen, gud så underbart
det är med barn.
Man blir så lycklig och glad i hela kroppen,
Eddie betyder allt för mig skulle inte klara mig
utan honom det är sjukt hur mycket man kan älska
en människa det går inte att beskriva kärleken
är enormt stor <3

eddie
eddie

Älskar dig nu och för all framtid, du är mitt hjärta.
Puss på dig prinsen min <3

Kommentarer
Postat av: marie

2009-04-14 @ 09:05:43
Postat av: marie

Hej! Men va liten han va.. Tiden har gått fort!

Ha en bra dag //kram

2009-04-14 @ 09:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0