Hälsat på jobbet


Idag åkte Jag och Eddie och hälsa på
jobbet, jag va tvungen att fylla i en ny
ledighets ansökan =)
Så nu skrev jag till sista juli, så får se
hur länge Peter jobba så kanske han får
vara hemma sedan så börja jag jobba lite.

Känns inte så skoj att börja jobba igen, men
någon gång måste man ju tyvärr göra det.
Men jag fundera på att börja lite smått först
och bara jobba mina helger och sedan börja mer
och mer och inte jobba 100 % det första jag gör.

Åkte hem och Eddie somna så bar upp honom
och sedan fick han sova på balkongen i vagnen.
Ikväll ha vi badat och sedan åt han och somna på
en gång, lill knoppen.

Igår och idag ha han ätit potatis
och palsternacka och det tycker han
om jätte mycket, så nu äter han 2 riktiga
mål om dagen och sedan ersättning =)

Ska kika runt lite och sedan blir det en
tidig kväll är så trött och slut.
Kram Kram

eddie

Mamma Älskar Dig Eddie <3

Kommentarer
Postat av: johanna

Ja vad gjorde man utan sina små herrar? Jisses vad livet skulle varit ännu tristare... Men du! Vilken superfin bloggdesign! Blir alldeles grön av avundsjuka... VILL ÅXÅ HA!

Krama Stor Eddie... Ses till veckan

2009-04-21 @ 21:15:05
URL: http://mumsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0