Kompis Dejt =)


kompisarna =)

I morgon ska Jag och Eddie träffa
Johanna och Hannes på Birsta City =)
Ska bli himla skoj, långt mellan gångerna
så dom hinner växa så himla mycket.

Hannes är 2 månader äldre än Eddie,
tänk vad skoj om dom blev jätte bra
vänner i framtiden.
Jag och Johanna prata mycket då vi
va gravida och ha sett några gånger nu
med pojkarna och dom är sååå söta.
Skönt också att kunna prata med henne
om vissa saker, Hannes är ju ändå 2 månader
äldre så hon vet ju lite mera än mig =)

Nu ska jag strax krypa ner under täcket
och sova så man är pigg i morgon,
shopping humöret är på toppen =)

Kram Kram


grabbarna grus =)

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ja livet är allt bra fantastiskt och det är nog bara bra att ha saker att se fram emot 0)

kram

2009-04-29 @ 11:05:37
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: AnnSofi

Tack så mycket =)

2009-04-29 @ 21:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0