Söndag - Slut på helgen SUCK..


Idag tog vi en promenad på Sjukhuset
för att hälsa på min Farmor.
Va så varmt ute så Eddie behövde ingen
mössa och inga vantar, han är så varm av sig.

Sedan kom Pappa, Ruttan och Syster på middag.
Efter dom åkt så kom Kajsa och Angelina,
men Angelina va ute mesta tiden så henne
såg man inte röken av.
Eddie somna halv 8, han va så himla
trött han sover mindre på dagarna så
det är inte konstigt att han somna tidigt.
Vi spela kort och den som förlora skulle
ta en tesked sambaoelik, skit starkt.
Kajsa förlora så hon fick äta det och sedan förlora
hon igen och fick ta en sked kanel =)
Inte gott...
Ska komma i morgon och få revanch, lycka till.

Vad tomt det känns nu när Eddie somna så tidigt,
men det är skönt för honom och sedan får Jag och
Peter mer tid för oss själva =)
Även om man ha barn så måste man få
tid för sig själv, det är viktigt.

Så nu ska vi mysa på madrassen i vardagsrummet
framför tv:n, sedan ska jag plocka lite i
köket och sedan blir det sängen.

Till veckan ska Peter jobba hela veckan,
bra för det blir mer pengar men tråkigt
för oss men vi får sysselsätta oss med
något så veckan går fort så vi får åka
till MammaMormor och Kalle =)

Ska nog träffa Emma och Albin i veckan, samt
Marie och Amadea och sedan ska jag boka
in en dejt med Johanna och Hannes också =)

Kram Kram

eddie

Mammas Vackraste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0