Sprutan..


Gick bra, han gallskrek men det gick över
rätt fort så det va skönt =)
Efteråt gick vi på stan, Eddie va lite kinkig nu
ikväll men inget att klaga på och tempen visa
37,9 så han fick en alvedon kändes varm.

Nu kan han sitta helt själv =)
5 månader idag, GRATTIS
lill gubben våran.
Han ha blivit sååå stor, sitter själv.
Han äter gröt på morgonen och sedan
vid 4-5 tiden äter han en burk barnmat.
Idag fick han slottspure och
sedan lite efterrätt också, han mumsa i
sig och det låter såå gott då han äter.

Nu ska jag ut med sopor och sedan blir
det tv och lite mys.

I morgon ska Jag till Emma, vi ska
prata skit och läsa lite tillsammans =)
Peter och Eddie stanna hemma, så får
dom mysa lite ensamma och Jag får
lära mig att va utan Eddie.
Det är jobbigt men otroligt viktigt,
speciellt för Eddie också som är
otroligt mammig.

Kram Kram

eddie eddie

eddie

eddie

Man kan inget annat än att älska
dig Eddie, du är så vacker <3
Puss på dig Prinsen våran



Kommentarer
Postat av: ingalill

han har blivit stor nu eran lilla prins vad kul att han kan sitta själv

2009-04-23 @ 01:40:11
Postat av: Tulay

Va duktig han är.

2009-04-23 @ 16:27:38
URL: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0