Underbara Familj <3


Älskar er så det gör ont i hjärtat.
Är så glad och Tacksam att jag får
vara din mamma Eddie och att jag
ha dig Peter som är den bästa pappan
och bästa sambon som finns =)
Ni är mitt allt, utan er klara jag mig inte.

Sms:a med Katja ikväll och då insåg jag
att jag ha henne att TACKA för att jag har Peter.
Hon fick mig att inse vilken toppen kille Peter är,
tänk om jag inte lyssnat på henne och följde mitt
hjärta? Vad hade jag gjort då?
Hade inte haft Eddie, TACK Katja är
så glad att du finns även fast vi sällan
prata och inte ses men det är väl inte så
konstigt när vi bor 20 mil ifrån varandra.
Men du ska veta att vi tänker på dig ofta och hoppas
vi snart ses, vi ska upp till Östersund i sommar och då
ska vi boka in en dejt =)

Ikväll ha vi sett på tv och myst.
Eddie han somna strax efter 20 ikväll,
jätte trött sovit dåligt idag.
Han hade inte bajsa på 3 dagar
men så innan han åt så kom det och
jag blev sååå glad stackarn ha haft
lite ont i magen ikväll och det va
ju inte så konstigt.

I morgon hoppas vi att det är bra väder
för då ska vi ut och gå tänkte vi, sedan
ska vi även plocka undan lite saker och gå
ner med i källaren.

Eddie ha iallafall hittat sin säng han vill
ha då han blir större =)

brandbils säng =)

Sååå snygg, den skulle bli
kanon till hans rum =)

Nu ska jag mysa lite med min kära sambo
och sedan duscha och krypa i säng.
God Natt och Dröm Sött.
Kram Kram

vi <3

Kärlek på högsta nivå <3

Kommentarer
Postat av: emma

Den måste han ju få=) det står ju hans namn på den

2009-04-11 @ 10:32:20
URL: http://nogg.se/emmasomfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0