Go Kväll =)


Ikväll åt Eddie en hel flaska ersättning, han tycker verkligen inte
om välling så får fortsätta med ersättning helt enkelt.
Fast ska väl inte ge upp heller, men pröva med välling
igen annars är det bara köra ersättning eftersom han tycker om det.

I morgon ska vi åka på Birsta, tänkte köpa
bokstäver med Eddie som jag ska måla
och sätta upp på hans rum =)
Sedan ska vi möta MammaMormor och handla
på Willys, sedan följer hon med hit och äter och
sedan ska hon och Jag åka på bilbingo =)
Skönt med ensam tid och så är det ju mamma
jag ska vara med och det är alltid skönt.

Nu tänkte jag plocka ihop lite så inte Mamma
svimma i morgon när hon kommer, hehe.
Skoja bara, men det ligger leksaker överallt och så
skulle jag behöva dammsuga men det får vi göra
i morgon för Eddie sover nu inte för att han bruka vakna
men gör det i morgon ändå.
Trevlig Kväll.

Kram Kram

puss på prinsen <3

Puss på världens vackraste prins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0