Snart Så...


Är det marknad, längtar sååå mycket ska bli såå skoj =)

Va ju på bilbingo igår med Mamma och som vanligt
sitter man och vänta så mycket men ingen vinst.

Idag va vi bort till Anso och barnen, drack kaffe och surra.
Hon hade gjort en förstoring på barnen, jätte snygg så
jag tänkte att jag ska skicka in och beställa en jag med
på Eddie som vi tänkte ha i sovrummet =)

Nu sover mina prinsar och jag ha nyss dammsugit och
torka golven, det behövdes verkligen.

Igår kväll måla vi bokstäver och döskallar till Eddies rum
som vi hängde upp idag, blev kanon nöjd =)

eddies rum =)

Vad tycks???



I morgon ska Peter jobba på travet, börja 14 och sluta
vid 22 ungefär så Jag och Eddie fundera på att åka
och hälsa på min Farmor, sedan kanske ta en sväng
på marknaden hehe tjuvstarta lite utan PappaPeter =)
Eller så håller vi oss och vänta till Lördag, vet inte
vad vi ska göra hela dagen i morgon annars.

Åååå vad det dofta gott, är det där medlet som man
använder så man torka golven.
Är så rent och fint här nu, förutom i vardagsrummet där
bäddsoffan är utbäddad.
Ska bädda ihop den sedan och bära ner den till
förrådet, LillaSyster ska ju ha den men kommer inte
och hämta den så då åker den ner tänker inte ha
den ståendes här uppe längre nu vill jag ha fint.

Ska plocka ihop lite ikväll då Eddie somnat,
sedan ska vi bannemej hålla ordning och plocka
undan efter oss då man drar fram något det blir
lätthänt att man inte gör det och sedan står det
där men nej nu ska vi lära oss att plocka undan direkt.

Fundera om en sak på Eddies rum,
det är en tom plats på hans rum
och vad ska man ha där?
Fundera på att möblera om, men helst
vill jag inte ha hyllor ovanför hans säng det
känns som att dom kan ramla ner från väggen
inte för att dom ska göra de men ändå.
Får tänka på detta ett tag, för de är tomt nu när
den där platsen är tom.

Nu håller Eddie på att vakna, ska göra ordning
mat till honom.
Till lunch åt han pölsa och potatis och
nu tänkte jag att han ska få blodpudding, koka
den i lite mjölk och det älska han =)

Kram Kram

eddie =)

Love You <3

Kommentarer
Postat av: Pia

Jättefint!

2009-08-13 @ 17:36:41
URL: http://nathaliehamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0