Söndag!!!


Vilken dag, strålande sol och alldeles för varmt för oss.
I fredags gjorde vi inte så mycket, va bara hemma.
I lördags åkte vi med Mamma och Kalle till Hassela för
att hälsa på Moster och Tomas i deras stuga.
Kanon fint va det där och lugnt och skönt, fikade och
sedan somna småbarnen en stund och då satt vi och
snacka massa skit och sedan blev det grillning =)
Åkte hem vid halv 6 ungefär och när vi
kom hem så va Eddie så trött men höll honom
uppe till 19.00 och sedan åt han nästan en hel flaska
ersättning och sov till 8.30 i morse.
Jag gick och la mig 19.30 igår kväll, va så sjukt trött
och jag sov hela natten.

Idag va vi på stan en sväng och sedan hem,
både Jag och Eddie va så svettiga så vi
tog en dusch tillsammans.
Det uppskatta han inte lika mycket som bad,
men tyckte nog det va skönt att få bort svetten och
bli lite kallare.
Sedan vila vi drygt 1 timme.

Nu sitter vi här och åskan går så
kanske lika bra att avsluta.
Trevlig Kväll.
Kram Kram

far å son <3

Kärlekarna mina <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Terese, tänkte bara komma med en idè, Wilmer vägrade äta ersättning på kvällen förut å man blir ju så orolig, så vi testade med gröt, å då gick det mycket bättre, så nu äter han gröt både morgon å kväll å det funkar perfekt, har slutat helt med ersättning, å välling det gick inte alls!!! Hoppas det löser sig :)

2009-08-09 @ 22:19:45
URL: http://lillprins.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0