Julkort =)


Idag tog vi oss i kragen och fixa
julkort, det gick inte så bra från
början men sedan så funka det
och vi fick ett jätte fint kort =)

Jag är bra i foten nu iallafall, ska
vara hemma i morgon med och sedan
ledig onsdag så jobba jag torsdag
och helgen.

I fredags på begravningen gick
det rätt bra, Jag grät och grät
i kyrkan det va så himla jobbigt.
Ta farväl av Farmor fast att det
inte känns som hon är borta och
att lägga rosen på kistan va det
jobbigaste av allt.
Jag sa vila i frid farmor och hälsa
farfar, så nu är dom tillsammans igen.
Eddie va så snäll hela tiden och fick
beröm av ALLA, dom tyckte han va snäll
och duktig trots att han är rätt liten och
kunde sitta still och tyst hela tiden.
Efteråt böev det fika och det va trevligt.
Sedan träffades vi alla närmaste och
åt snacks, ost och kex och drack gott.
Pratade och hade dett jätte mysigt.

Så STORT Tack till alla, det va skoj att
träffas synd att det skulle vara i detta
sammanhang.

Idag va vi på birsta och köpte dom sista
julklapparna så nu är alla klar, vi ska
köpa mera till Eddie också men som
sagt till alla andra är det klart och
det är himla skönt.

Kram Kram

så vackert ni har det =)


Kommentarer
Postat av: Carolina - Har Julkalender i bloggen!

Jag har en julkalender i bloggen med fina vinster till både stora och små varje dag fram till jul - kika gärna in och vara med! Dagens lucka kan man tävla i fram tills nästa publiceras, ca 9.00 dagen efter!

2009-12-07 @ 23:20:36
URL: http://carolina1979.se
Postat av: linda

HAHAHAHA Förlåt MEN jag måste skratta på din fråga!!

Du förstår att det går inte att lyssna på frökens hjärtljud! FÖR hon sparkar på apparaten å flyger runt så barnmorskan har inte kunna pejla in henne! Bara en massa dunk å brak! Samma på UL! Dom skratta lika mycke varje gång vi är där! Jaha å här är det lika galet som vanligt säger dom =)

Så så ligger det till=)



Du får en tjej du!

Kram hjärtat å hälsa familia!

2009-12-08 @ 19:54:30
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0