Vad ha hänt oss detta år? =)


JANUARI:
Det nya året som Mamma och Pappa började
kanon, Eddie sov hela nätterna och va sällan/aldrig
ledsen utan han va/är en sån nöjd pojke.
Marie fick sin dotter Amadea =)

=)

Februari:
Vi började umgås med Johanna och Hannes,
Johanna fick sin Hannes 2 månader tidigare
än Eddie föddes.
Vi gick på Kyrkis och vi mammor snacka
och fika =)

kompisarna =)

Mars:
Pappa jobba så Mamma å Eddie myste
på dagarna, va hund och katt vakt i 2
veckor.
Vi gick promenader varje dag.
Den 28:e döptes även Eddie,
han heter Nils Peter Eddie Brandin.

=)

April:
Påsken närma sig och Kajsa och Angelina kom
för Angelina va påsk gumma och självklart
skulle då Eddie få va påsk gubbe =)
Eddie kunde även sitta själv nu, 5 månader och
fick börja sova på sitt eget rum.

påsk gumman och gubben =)

Maj:
Vi planerade en resa till Östersund för att
hälsa på Pappa och Eddies släkt =)
Vi passade även på att tatuera in Eddies namn
på våra kroppar.
Eddie åkte tåg för första gången och det gick
kanon bra, va så snäll hela tiden.
Sommaren började närma sig.

eddie och farmor =)

Juni:
Pappa fyllde år och det firades och sedan
samma dag fick Annso sin dotter Ellie =)
Varmt ute och sommaren är äntligen här.
Vi bada för första gången på badhuset och
Eddie älskade det, åkte till Mamma och Kalle
en vecka.
Firade brorsans son som fyllde 1 år.

julia och ellie =)

Juli:
Vi åkte till Peters momma så hon fick
träffa Eddie för första gången,
hon tyckte han va/är så fin.
Sedan på hemvägen så åkte vi till Mamma å Kalle,
svärmor åkte med oss.
Vi njuter av sommaren och ha lite planera på gång =)

4 generationer =)

Augusti:
Jag å Eddie åkte till min Pappa med familj
i Indal en helg för att umgås med dom för
Pappa Peter jobbade.
Vi gratta Angelika Moster som fyllde år.
Vi hade länge pratat om ett syskon till Eddie,
så jag ringde mödra och drog ut spiralen
och planeringen va på gång i full fart =)

=)

September:
Full fart på Eddie, kryper och ställer sig upp överallt.
Ingen mens sedan spiralen togs ut, så jag började
misstänka att jag va gravid.
Men kunde det gå så fort?
Peter sa att jag skulle inte förvänta mig något,
medans jag va helt säker på att vi va gravid.
Så köpte ett test och det stod GRAVID =)
Hannes fyllde 1 år, GRATTIS.

hannes =)

Oktober:
Inskrivning på mödra och vi fick
samma gulliga barnmorska som med
Eddie, fick en tid till ett tidigt ultra
då vi inte hade en aning om
vilken vecka vi va i.
Vi är så glada att Eddie ska bli storebror,
det gick så fort detta gång och vi hoppas
att graviditeten går bra och fort =)
Nu vill vi ha en till liten bäbis <3
Jag fick mitt efterlängtade körkort.

=)

November:
Jag började jobba på hemtjänsten i stan
och ha aldrig varit på ett bättre ställe.
Trivs som fisken i vattnet.
Planering inför Eddies kalas,
1 år sedan han kom till världen.
Stort TACK till alla som kom och gjorde hans
dag till den bästa, synd att inte Johanna och Marie
med barn kunde komma men är barnen sjuk så
är dom och Eddie fick paket av dom senare.
Min farmor gick bort dagen efter Eddie fyllde år,
det va oväntat och kom som en chock.
Jag ha nog inte fattat det än.
Kajsa fick sin dotter Angelica =)

=)

angelica =)

December:
Snön kom sent i år och Eddie ville ju åka
pulka och till slut kom snön.
Tomten glömde oss i år, men julen va kanon ändå och
Eddie fick jätte bra klappar och även Mamma
å Pappa också.

=)

Detta år ha varit kanon bra (förutom Farmor som gick bort),
kan ju inte skriva allt vi gjort varje månad men
det är bara att gå tillbaka i bloggen och kolla.
Skulle känna lägga ut 100 kort till men
det går ju inte, men fler kort finns också
här i bloggen.
Tack för detta år och jag önska er ett
GOTT NYTT ÅR =)

Älskar min familj, Tack för att jag har er <3


Kommentarer
Postat av: Karoline&Oliver

Gott nytt år ! :-)



Vet ej när han börjar ännu men i April-maj tror jag.

Och vi hoppas på dagiset vid oss på malmövägen.

När börjar Eddie?

Postat av: Kajsa

Så söt han är Eddie min lilla prins, så glad som fått sett honom utvecklas från en liten bebis till en 1 årig liten buse :) Massa kärlek till honom<3

2010-01-01 @ 23:24:09
Postat av: johanna & hannes

Men gud så fint du har gjort!!! Superfint!!! God fortsättning till er alla!

Massor av kramar till er... och en puss till eddie! =)

2010-01-03 @ 22:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0