2 års förlovningsdag


Idag fira vi 2 år som förlovade =)
Fast vi ha inte firat på något speciellt sätt,
ska ta det till helgen istället då Peter är ledig.
Fundera på att beställa en smörgås tårta och
överraska honom med det =)
Vet ju att han älska det så vore skoj
att beställa en och inte säga något.

Idag va Jag och Eddie på öppna förskolan,
himla skoj att träffa andra föräldrar och barn.
Sedan när vi kom hem så va Eddie lite ledsen och
ha varit det mer eller mindra mest hela kvällen,
vid 6 somna han på mitt bröst och jag gav honom nyss
mat och ha lagt honom så han lär ju vakna tidigt i morgon
bitti och vara pigg men men spela ingen roll.
Peter kände i munnen på honom och tyckte det va
en tand påväg, jag tyckte inte att jag kände något men kan
ju va så också för idag ha han bajsat 3 gånger och lös i magen
och ha hört några som sagt att det kan vara så då tänder är
på väg så får se då om det är så.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Älsklingen lite innan
läggdags, blir tidiga kvällar nu för honom då han måste
kliva upp kl. 5 på morgonen.

Älskar Dig Peter, Tack för dom här 2 åren
som förlovade och flera blir det =)


eddie

Mamma Älskar Dig Nils Peter Eddie Brandin <3
Namnet är klart nu, fick pappren idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0