Dåligt väder


Idag ha det snöat hela dagen nu börja de
bli bättre då kvällen kommer suck.
Vi som hade tänkt gått ut idag men det
sket sig ju, tyvärr.

Så istället ha vi myst och myst =)

Igår va mormor och kalle här, fast Eddie sov
nästan hela tiden så rolig va han =)
Innan dom kom va han så snäll, jag la
honom i bölen för han somna och så vakna han
och låg bara och kolla men sa inte ett ord.
Han är så himla snäll, är så glad att jag
fått äran att bli hans mamma min
prins älska honom så mycket så det
inte går att beskriva.

Han ligger och sover nu, la honom
i sängen och det gick bra bruka
inte gå att lägga honom där på dagarna
men igår och idag funka det =)
Han ha varit hård i magen också men
idag va det bättre och jag blev så glad.

I morgon ska jag på mödra =)
Så hoppas det är bra väder.

Ska passa på att vila en stund nu när Eddie ändå sover.

sötnosen våran

Kommentarer
Postat av: Veronica

Bölen verkar bra, vart har ni köpt den och vad kostar den? Va söt han är och växer så de knakar =)

Kramis

2009-02-09 @ 17:27:09
URL: http://draken77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0