Nils Peter EDDIE Brandin


 Tänkte skriva lite om Eddies vikt, längd och huvudomfång =)

Födelse: 3598 gram, 51 cm och huvud 36
4 Dagar: 3255 gram, 51 cm och huvud 36
6 Dagar: 3280 gram
11 Dagar: 3265 gram, 51,5 cm och huvud 36
2 1/2 vecka: 3455 gram
5 veckor: 4150 gram, 55,5 cm och huvud 37,5
2 månader: 4830 gram, 56 cm och huvud 38,5

Han gick ner i början men nu går han upp så fint
och det är himla skönt, va jobbigt där i början
då han gick ner hela tiden.
Vägde honom på öppna förskolan för
2 veckor sedan och då vägde han 5500 ungefär,
så ska bli spännande och se den 23:e hur mycket
han väger och hur mycket han växt för han se på
honom nu att han är längre och att han gått upp.

Nu sover Eddie, ska snart lägga oss.
Är jätte trötta ikväll, i morgon blir det
öppna förskolan och sedan promenad
till stan för jag ska fixa med några papper till
Peter medans han jobba.

Natti Natti, Kramen

eddie med moster sin  sötaste <3

Eddie med sin kära Moster =)

snart så kan jag lyfta huvudet =)

Snart så orka jag lyfta huvudet, nära nära nu =)

eddie såååå vacker

Jag är så vacker och min
 mamma och pappa älskar mig =)

Kommentarer
Postat av: tess

det är så roligt att läsa din blogg och se bilder på eddie. mysigt att se hur dom växer :) det går ju så fort i början!



såg ett program på femman ikväll, det handlade om kvinnor som valde att föda barn hemma. och då bröt jag faktiskt ihop, blev livrädd för förlossningen. så, JA, jag börjar bli nervös :S

jag vill nog ha all smärtlindring som finns!

2009-02-17 @ 22:59:21
URL: http://tessibus.blogg.se/
Postat av: tess

ojoj, redan 3 månader! :D



ja, helt sjukt. fattar verkligen inte att dom vågar föda hemma utan barnmorska. livsfarligt, tänk om något skulle vara fel med bäbisen. att den inte andas eller så, då är det ju långt till sjukhus.



jag ska iaf föda på sjukhuset :P

2009-02-18 @ 21:52:46
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0