Nu är helgen slut :`(


Helgen ha rusat iväg som alla andra helger,
i fredags va vi hemma och såg på tv.
Lördag åkte vi en sväng på stan och sedan
hem igen, myste och såg på tv.
Idag va vi på sjukan med Eddie, han är så
himla förkyld stackarna, hosta och hosta
och snoret rinner på stackarna.
Så barnläkaren undersökte honom och det
är en vanlig förkylning, ingen feber, sover och
äter som han ska så än är det ingen fara.

I morgon ska ha få 3 månaders sprutorna,
men ska ringa BVC i morgon bitti och höra vad
dom säger.
Är inge bra att ta dom om han är sjuk, fast läkaren
sa att det va ingen fara men jag ha hört folk berättat
att dom kan bli ännu sämre om dom får dom så
jag vill helst ha en ny tid men får se vad dom säger
i morgon kanske inte är någon fara heller att ta dom.

Peter skulle ha följt med och gått från jobbet
men då prata jag med Moster och fråga henne om hon
vill följa med så slipper Peter åka från jobbet.
Så Moster hänger med, jag hata när dom sticker Eddie
så därför är det skönt att ha någon som följer med så
slipper jag se då dom sticker honom.

Ha sett Beck ikväll =)
Tidigare ikväll kom Kajsa och Angelina på
besök, Eddie va så trött så Kajsa fick honom
att somna i hennes famn och sedan la hon honom
i pölen men då vakna han direkt =)
Så jag tog upp honom och då somna han igen, sedan
gick dom och då fick han mat och sedan somna han.

Skulle åkt på kyrkis på tisdag med Johanna och Hannes
men vi fick avboka eftersom Eddie är förkyld, så får
ta det veckan efter istället =)

På onsdag kommer Mamma och Kalle,
vi ska åka och handla ha lite mat hemma
så måste handla och köpa blöjor och ersättning också =)

Nu ska jag plocka ihop lite och sedan sova,
gruva mig så mycket för i morgon då Eddie ska ta
sprutorna uscha.
Sedan kanske han får feber också, jobbigt jobbigt.
Skulle han då sova dåligt så får Peter sova i bäddsoffan
så får Eddie sova med mig i sängen, för Peter behöver sova
nu när han jobba och kliver upp kl. 05...
Men det får vi ta då, han kanske klara sig också *HOPPAS*

prinsen

Han är så underbart vacker, finns ingen vackrare *LOVE*


Kommentarer
Postat av: Karoline

Jasså :) Kanon med pyjamaser med fot .

Såg att ni också bor i Granloholm.

Vart i Granloholm bor ni då?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0