Prinsen sover ZZZzzz...


 

Nu sover Eddie så gott i sin säng =)
Han bada och så fick han mat och så
somna han direkt i min famn så jag
la honom i sängen så han sover nu.

Vi se på tv eller jag sitter ju här men
ska skriva klart bara sedan ska jag se
på tv med Peter och mysa =)

Alla säger att det tar ett tag innan man känner
att man vill ha en till bäbis efter man fått, men
jag känner redan nu att jag vill ha en till.
Sakna magen och ligga på förlossningen och
vänta att något underbart som vi båda skapat ska komma.
Det låter nog konstigt men dom som ha barn förstår nog
hur jag mena, det är så underbart går inte att beskriva.
Men vi ska ta vara på tiden nu då Eddie är liten, vi kommer
 inte skaffa en till än utan det får vänta ett litet tag.

Jag ha sagt att nästa gång vill jag inte kolla
kön men Peter vill, men jag ville inte denna gång
men gav med mig så nästa gång får nog Peter
ge med sig =)
Sedan ville jag absolut inte ha namnet Eddie heller,
men eftersom vi såg på ultra att det skulle bli en
kille och jag visst att Peter helst ville ha en kille (fast
det spelade egentligen inte roll bara bäbisen
va frisk) så gav jag med mig angående Eddie
eftersom det va typ enda namnet han ville ha.
Så då sa han att nästa gång vi får en bäbis
så får du bestämma, men jag skulle aldrig kunna
ta ett namn som han absolut inte vill ha så vi kommer
ju komma överens om ett namn fast det kommer ju va
jag som kommer komma på något och så får han
säga vad han tycker och tycker han om det kan
det va med på listan.
Fast jag ha ju redan namn på nästa =)
Vill ha alla mina barn på samma bokstav
så det blir ju på E iallafall.

Dags för mys i soffan och sedan sova,
ska upp tidigt i morgon *GÄSP*

Kramen

älskar att bada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0