Söndag


Haft en bra helg i Indal, kom hem idag vid 3 tiden.
Eddie ha sovit mellan mig och peter hela helgen
och det va mysigt men man sover inte bra själv.
Sedan då Eddie vakna så slår han med armarna
omkring sig så man får passa sig så man inte
får en arm i ansiktet, han vakna båda nätterna vid 4
tiden inte så att han grina så jag trodde inte han
va hungrig så försökte få honom att somna
men gick inte så då gjorde jag mat och sedan
somna han igen =)
Men det är ingen höjdare att ha honom mellan oss
då vi ska sova, visst det är mysigt men som sagt vi
sover inge bra.

Satt honom i babysittern som vi fick av Pappa
och Ruttan för jag tänkte skriva ett inlägg
så "lekte" han med leksakerna men nu så kolla
jag på honom och han sover sötnosen våran.
Han ska äta snart så han får sova där och sedan äta
och sedan lägger jag honom i sängen.

I morgon börja Peter och jobba, så då får
jag för första gången va ensam med
Eddie flera timmar.
Ha varit ensam med honom förut
men inte så länge, så man är ju van
att ha Peter hemma men nu blir det inte så
men det går ju såklart bra =)
Jag får ju mysa mera med honom och
det tacka jag inte nej Peter tycker väl det känns
tråkigt men vi kan ju inte vara hemma hela tiden
båda 2 det funka inte.

I morgon ha vi varit förlovad i 2 år =)
Vi ska inte göra något speciellt utan får ta
det till helgen istället då Peter är
ledig, så då går vi kanske ut och äter
eller köper hem något gott och myser hemma.
Skulle vilja gå på bio, men det går ju inte
för Eddie kan ju inte följa med så isåfall kanske
det blir att hyra en film och se hemma.

KRAM KRAM

Så Älskad Från Första Stund <3

Vackrast <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0