Badat


Eddie bada nu ikväll =)
Sedan myste han med pappa
i soffan i morgonrocken och
nu ligger han i pappas famn och sover.

I morgon ska jag på sjukan,
Eddie och Peter följer också med
för vi tänkte ta en promenad dit så medans
jag gör det jag ska så tar Peter en kaffe
och är med Eddie och sedan ska vi ner
på stan en sväng.

På fredag ska Peter till tandläkaren och
då tänkte jag ta en promenad ner till stan
så möter Jag och Eddie upp Peter då han är klar.

Till helgen blir det lugnt, vi ska bara va hemma och mysa.
Promenera om vädret tillåter, sedan på lördagen kanske
min moster kommer hit och äter för hennes kille ska till
sina föräldrar och hon följer inte med.
Så då tänkte vi bjuda henne på middag eftersom hon äter så
lite ändå och man gör ju alltid mat så det blir över, så
ska göra något riktigt gott =)

Nu ska jag diska.

KRAAAAAM

mina <3

Älskar er, Tack Peter för att du gett mig
världens underbaraste son <3

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja vi har tre tänkbara namn. Neo, Lucas och Liam. Som det känns så ligger Neo bäst till men som sagt vi får se hur han ser ut =)

2009-01-28 @ 21:41:28
URL: http://draken77.blogg.se/
Postat av: Katja

Hej på Er familjen mys!!:)

Vilka fina kort Ni har...kollar då och då och får automatiskt ett leende på läpparna av Eddie. Tack för att Ni delar med Er!



Kram

2009-01-29 @ 07:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0