Bläää


Uscha denna förkylning tar knäcken på oss.
Alla är sjuka och orkeslösa, nu vill vi bli friska.
Eddie sover i soffan, lill gubben men han är rätt
pigg iallafall.
Prata och ler som vanligt men man se på honom att han
inte är som vanligt, är värsta på natten då han låter jag
flyger upp i sängen och måste kolla till honom.
Så vi ska nog flytta hans säng till min sida av sängen så jag
slipper kliva upp och kan istället bara lyfta huvudet och kolla till honom.

Prata med en tjej från föräldra gruppen igår och
vi ska ta en promenad någon dag framöver.
Ska bli himla roligt, en jätte trevlig tjej och
likaså killen så det kommer bli jätte roligt.
Kanske man börja umgås lite mera, skoj skoj.

En gammal klass kompis som jag prata med ofta
ska ha barn vilken dag som helst, hennes tid gick
ut den 5:e så hon borde få snart det tar ju sådan
tid och jag orka inte vänta längre.
Hon måste tyckte det är ännu jobbigare, stackarn.

Kramizar

sjuklingen

Trött och sjuk Eddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0