J-vla förkylning


Snorar, ont i halsen, hosta och lite feber =(
Mycket roligt eller inte, Peter han ligger för
han ha börjat känna av detta han med.
Jobbigt när båda är dålig samtidigt men tur
att Eddie är frisk, han hade lite feber förut och
så låter han rosslig i halsen men det ha han gjort
i princip sedan han föddes och det är normalt säger
dom så får se vad läkaren säger den 19:e då vi ska
åka på hälsokontroll.

I morgon kommer SvärmorFarmor, hon är Eddie
sugen och det förstå jag för han är ju världens
vackraste så det är klart hon vill komma och snusa
på snyggingen våran =)
Synd bara att man är så förkyld men är vi sämre i morgon
så skulle vi ringa för då kommer hon inte.

Eddie ha precis ätit och jag ha lagt honom i soffan
i hopp om att han somna en stund.
Om inte så får jag lägga mig med honom så somna han,
skulle behöva vila jag med så om han inte somna får jag vila
då Peter vilat klart.

Ha inte bestämt middag heller, finns köttgryta kvar
sedan igår så det blir nog att vi äter den fast jag är
inte ett dugg sugen på någonting.
Skulle kunna äta blåbärssoppa bara om man
hade någon hemma, får köpa i morgon.
Ska köpa hem så man har och kan göra själv
på vatten, då vet man att det finns då man blir
sjuk för då orka man ju inte gå och handla.

Ska sätta mig framför tv:n nu och se om min son vill sova.
Kramizar från oss


eddie  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0