Kärlek


Gud så mycket Jag Älskar min son,
han är det BÄSTA som hänt mig.
Det är en sådan enorm lycka man
känner i kroppen, att man skapat
något så vackert =)

Ikväll ha vi sett på tv och myst, jag tog en
varm dusch och det va så skönt med Eddie
bara skrek hos pappa så jag kunde inte duscha
så länge så fick gå ur duschen och ta honom och
då blev han lugn på en gång.
Fatta inte varför han är så ibland, han är
väl helt enkelt mammig bara =)
Ibland så är han ju lugn hos Peter med,
så det är inte så att han inte kan va
hos honom men då han blir så
där ledsen och inget hjälper så tar jag honom
och då blir han lugn.
Tror det bero på att han känner att det är jag och
så ha han hört mina hjärtslag i 10 månader och
känner igen dom.

Ha precis gett Eddie mat och bytt blöja och
satt på honom pyjamas så nu ligger han i sin
säng och ska sova, hör hur han ligger och "prata"
det är nog säng mobilen och nallarna han "prata" med
men snart så somna han.
Han bruka ligga en stund innan han somna,
men han bruka inte grina utan somna själv och
det är himla skönt så man slipper somna
ner honom.
Hoppas det fortsätter så då han blir större också,
jag vill inte att man ska behöva vara med honom
för att han ska sova utan han ska kunna
somna av sig själv.
Vet dom som haft ett h-vete med att
behöva sova ner barnen sina och
det tar flera timmar, nej tack
så vill jag inte att det ska bli.
Visst jag kan inte säga att Eddie kommer
kunna somna av sig själv då han blir äldre
men jag hoppas och ska verkligen försöka
så att det blir så, för jag vill inte att han ska bli typ
7 år innan han lägger sig själv.

I morgon ska kanske brorsans yngsta pojke Kevin
va här, dom skulle åka slalom så dom fråga om vi
ville ha honom och det kan vi men sedan beror
det på vädret också hur det se ut.
Om dom inte kommer så åker vi med Moster och
Tomas på Willys och handla lite, kommer dom
så åker Peter och tar med sig Eddie så stanna
jag hemma med Kevin =)
Nu vill Peter sitta här så det är lika bra
att han får göra det så ska jag sätta
mig och skriva lista vad vi ska handla och
sedan ska vi börja skriva matlista vecka för
vecka vad vi ska äta så handla man efter det
så blir det billigare och så vet man vad man
ska äta =)
God Natt, Kramiz

mys med mamma i soffan

Mamma Älskar Dig

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja va kul. Hoppas att de blir så att ni får den =) De e ju inge dumt att planera i förväg. Hälsa Inga oxå. Nu ska jag se om jag får till håret idag hmpf innan jobbet. Ha de gött. Kramis

2009-01-25 @ 08:47:41
URL: http://draken77.blogg.se/
Postat av: johanna

tjing...

Vad fint du beskriver kärleken till ett barn! Håller fullständigt med dig!

Det där med att Eddie vill bara vara hos mamma kanske ni ska börja "träna" bort, annars kommer du få det jättejobbigt. Du blir så himla bunden då. Han är ju så liten än så han vänjer sig fort... Han kommer att skrika, men jag lovar, det lönar sig!!!

2009-01-25 @ 10:16:14
URL: http://mumsans.blogg.se/
Postat av: Tinna

Hej!

Åhh vad konstigt, tänkte på dig för några dagar sedan och skulle leta ibland de gamla inläggen för att hitta din blogg. Så hade du skrivit i min !

Jag blev jätteglad. STORT GRATTIS till din lille kille. Vad skönt att allt är bra med er.

Kramar

2009-01-25 @ 12:03:42
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0