Läkaren


Vi va till läkaren idag på hälsokontroll och allt är bra med Eddie =)
Han väger nu 4830 gram och 56 lång, växer som han ska.
Så skönt att veta att allt är bra och han går upp i vikt som han ska,
i början gjorde han ju inte det och man va orolig men nu är
allt bra och jag behöver inte oroa mig.

Jag och Eddie va och hälsa på mitt jobb idag,
dom tycker han är så söt och gullig.
Alla tycker han är lik pappa, själv tycker
jag det är så svårt att se men på vissa kort se man verkligen
att det är pappa upp i dagen =)

La oss och vila förut för vi va så trött och vakna nästan nyss,
svårt att sova i natt kanske fast det bruka gå bra.
Eddie sover än han, så han får sova tills han vakna och då ska
han äta och så tänkte jag att han skulle få bada ikväll men det
är så sent så det får bli i morgon istället.

I morgon kommer barnbidraget, då ska vi åka och handla
lite behöver mera ersättning till Eddie och så ska vi kolla efter
strumpor till honom han ha dåligt med det och snart så måste
vi byta storleken på bodysarna för 50/56 börja nämligen
bli lite för små så dags att gå upp en storlek på dom.

Nu ska jag ta mig ett glas coca cola och se på tv med familjen =)

Älskar mina prinsar, finns inget bättre än dom *KÄRLEK*
Puss Å Kram

mys i bölen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0