Mys Söndag


Vi vakna i morse och fikade och gjorde
oss klara och åkte sedan på Willys och
handla =)

Skit väder är det idag, man vill inte göra
någonting bara sitta inne och mysa.
Vi ska äta bacon sås och pasta idag,
ha även skrivit matlista för hela
veckan så det är skönt.

Ska ta och skriva en del andra papper
som ska skickas i morgon.
I morgon ska vi även iväg och skriva
faderskaps pappren, ha avbokat 2 gånger
för vi varit sjuk men i morgon ska
det bli gjort.
Sedan vill dom på jobbet att jag ska komma
och hälsa på, så får se hur jag känner i morgon.

Nu ska jag lägga mig i soffan med Eddie och mysa.
Kram Kram

mys i soffan

Kommentarer
Postat av: johanna

ja men det är ju dom som har babysång, men jag ringer Lina imorgon och kollar, annars kan vi ABSOLUT gå på kyrkis med småtrollen!!

2009-01-25 @ 16:55:59
URL: http://mumsans.blogg.se/
Postat av: Anonym

tackar! mamma köpte den på blocket :) billigt och bra!

2009-01-25 @ 16:58:18
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0