Mys Söndag


Idag ha vi myst hela dagen UNDERBART =)

Jag ha plockat lite och tvättat också, sedan laga Älsklingen
en underbar middag så himla gott.

Nu ligger mina hjärtan i soffan och myser, vi
ska väl se någon film senare.

Igår tryckte vi lite på några bodys till Eddie,
jätte roligt är det.

På Tisdag kommer Mormor och Kalle,
Kalle ska på loppis så Mormor ska vara med oss
och Wilma såklart. Sedan ska vi bjuda
dom på middag. Ha inte bestämt
än vad vi ska äta, men det får jag komma på
i morgon.

Lisa och Ester kommer förbi i morgon, Lisa
ha sytt påslakan till Eddie och så ska hon få
med sig hans gardiner hem och sy dom åt honom *SNÄLLT*
För som dom se ut nu är dom inte fina, dom är för
lång och så är dom alldeles för breda så
dom tar upp nästan hela fönstret så det är
inge fint så när Lisa sytt dom kommer dom bli alldeles
perfekta och passa på bra på hans rum =)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan.
Ha en bra kväll.

=)  bodyn mamma gjorde
bodyn pappa gjorde  mys med pappa =)

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: tess

vilka fina bodys! (stavning?) hur har ni gjort dom? :)



kram till er.

2009-01-04 @ 22:12:16
URL: http://tessibus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej...

Jädrar vad kreativa ni är då. Bodysarna blev ju skitbra... Du kan få komma hit till Holm och fixa några här åxå ;O)

Vi har använt kudde till Hannes redan från början. Jag har till och med kudde i vagnen. Fast man slapp inte det där med platt huvud för det, fast det kanske hade blivit plattare om man inte använt det.

Ha det bra!

Kram

2009-01-05 @ 08:00:05
URL: http://mumsans.blogg.se/
Postat av: tess

aha! va roligt :D



det går bra med magen, men värre med foglossningen.

är beräknad till 28 april :)



nu måste jag äta något. sköt om er!

kramen!

2009-01-05 @ 12:24:53
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0