8 Månader =)


Eddie blir 8 månader idag, GRATTIS Prinsen våran <3
8 månader full av kärlek, en känsla som inte
går att beskriva Eddie är vårat allt.
Han är så underbar på alla sätt, han är BÄST.

Knäpper alltid kort på den dagen han blir en månad äldre,
så ikväll kommer det nya kort som ni kan njuta av.

Just nu håller PappaPeter på att skruva upp hans
garderob och Eddie sitter i pölen framför mig och
leker med sina leksaker =)
Ikväll ska Jag på bilbingo med Mamma, Svägerskan
och Brorsans dotter Nora.
Ska bli himla skoj, skönt att komma ut ensam
någon gång och göra något.
Även fast Jag älskar livet som Mamma och va hemma
med min son så är det skönt att få vara ensam
några timmar också.

Ha suttit och kollar runt på presenter tills Eddie
fyller 1 år, visst kanske ni tycker det är tidigt
men det är skönt att vara ute i tid dessvärre
hitta jag ingenting.
Kläder ha han en uppsjö av så det
blir nog inte så mycket sånt, leksaker
ha han också mycket av men något ska
vi nog hitta på för det finns ju egentligen mycket
saker man kan köpa men just nu står det
helt stilla i huvudet.

Nej nu ska jag leka med Eddie =)
Bye Bye så länge.
Kram Kram

eddie i sitt lek/mys tält =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0