Fredag =)


Äntligen helg, fast egentligen spela det ju ingen roll
för man är ju ändå mamma ledig så vilken veckadag
det är spela ju ingen roll =)

Skrev ju igår att jag skulle börja jobba snart,
idag så va Peter på försäkringskassan och
skrev över dagar på mig så jag kan va hemma
tills jag börja.
Så tänkte han va hemma sedan och va arbetslös
samtidigt som han är hemma med Eddie
och spara pappadagarna men så
går det ju inte att göra så han måste ju ta ut
pappa dagar och då får han ju ut lite mindre än nu
och jag tjäna inte mer på att börja jobba
eftersom jag tänker inte jobba 100 % så då
fundera vi på om jag ändå ska vara hemma och
ta ut mindre dagar och så kan jag jobba helger bara =)
VIsst är det väl inte helger jag vill jobba men då spara
vi dagar och någon helg då och då gör ju ingenting.
Så vi ska fundera att tag till =)

Angående stockholm också, vi åker inte.
Ha bestämt mig nu, ska ringa och säga till.
Ha ingen lust och då åker jag inte.

Nu står Peter och diska och sedan ska vi
se film och mysa lite, i morgon ska jag
få mig en sovmorgon som är välbehövligt =)
Sedan är det kalas kl. 13 i skönsberg för
Mysan fyller 4 år =)
*LÄNGTAR*

Kram Kram


eddie nyfödd =)

Nyfödd =)

8 månader =)

8 månader =)

Skillnad va?

Prinsen våran <3

Kommentarer
Postat av: Stella

Tack tack =) ingen bäbis pågång än så länge, men jag uppdaterar ;) vad stor eddie har blivit!

annars? Kram

2009-07-26 @ 00:31:18
URL: http://steellabeella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0