Planering =)


 

Nu ha Jag i några dagar funderat på Eddies 1 årskalas =)
Kanske lite tidigt men lika bra så man inte behöver
handla allt på en gång.
Ha köpt 4 presenter och tänkte åka på Barnens hus någon dag
och kolla lite för ha sett några saker där =)

Sedan till själva kalaset.
Vad ska man bjuda på?
Räcker det med tårta?
Peters släkt från Östersund kommer
ju och dom åker ju en liten bit så man
kanske ska bjuda på smörgåstårta?
Kycklingsallad?
Ja jag vet inte alls, kanske räcker med
tårta också.
Sedan ha Jag ju så stor släkt så vi kommer
bli många, ca. 30 stycken iallafall och vi får
inte plats alla här hemma så vi fundera att låna
lokal att ha kalaset i så får alla plats
plus så ha man alla samlade på ett ställe.
Istället för att dela upp kalaset på 2 dagar.

Som sagt det är några månader kvar men det
är lika bra att förbereda och kolla upp
allt så man är klat i tid.

Sedan är det jul 1 månad efter han fyllt år.
Så vad ska man önska till honom?
Det är så himla svårt, pulka är typ det enda
jag kan komma på.

Nu ska jag kika runt lite och kanske hittar
något mera till prinsen <3

Kram Kram


eddie 7 månader =)

Kommentarer
Postat av: tess

coolingen :) så fin han är!

2009-07-30 @ 21:27:12
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0