Stolt Mamma Till Världens Bästa Son Eddie <3


Ja det må man säga att man är =)
Han va ju så himla trött igår och somna
redan kl. 19.00 så jag förberedde mig på att kliva
upp tidigt i morse ack så jag bedrog mig kl. 9.00
slog han upp sina blå =)

Åkte på banken för att växla in alla små
pengar vi hade sparat, så dom ska gå
till att köpa presenter och julklappar till Eddie.
Sedan gick vi på lindex och där va det REA =)
Så handla 2 bodys till Eddie och en pyjamas som han
ska få i present eller julklapp.
Sedan köpte vi 3 bodys till Peters Systers son också.

Sedan tog vi bussen ut till Birsta, gick på barnens
hus och köpte 2 presenter/julklappar till Eddie och
sedan gick vi till Birsta för att träffa Johanna och Hannes.
Gick och gav grabbarna mat och sedan gick vi runt
på Birsta och då såg vi även presenterna där vi
hade köpt till Eddie fast billigare så köpte dom
också och sedan gick Peter tillbaka på
barnens hus och lämna tillbaka dom vi
hade köpt där tidigare så fick vi ju tillbaka pengarna
plus att vi tjäna eftersom dom på Birsta va billigare fast samma saker.

Sedan blev vi hungriga så vi gick in på Ikea och fika medans
grabbarna sov, men dom vakna nästan på en gång.
Sedan sa vi hej då till Johanna och Hannes och så
gick vi på Coop för att handla, ska äta ost och kex ikväll
och dricka vin tänkte jag =)

Eddie somna för 30 minuter sedan,
han håller flaskan själv nu varje kväll
och man får inte hjälpa honom.
Han är sååå himla duktig, man blir
så himla stolt och man blir tårögd för nu
tycker jag inte längre att han är en bäbis utan han
börja mer och mer att bli stora pojken =)
Uscha tiden går alldeles för fort, han kom ju nyss
och är redan 8 månader.

Nej nu ska jag diska och plocka undan lite
så man kan inta soffläge och äta lite gott.
Kram Kram

stora pojken <3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0