Birsta City


Jag och Eddie åkte dit idag, träffa
MammaMormor och Kalle =)
Eddie fick en jätte fin body, Tack Tack.

I morgon ska vi rensa på balkongen så
jag kan dra upp barnvagnen så Eddie får
sova ute, måste skaffa en babyvakt också
så man slipper kolla han hela tiden.

Eddie fick en snuttefilt ikväll som han
somna med, så himla gulligt =)
Jag la honom i sängen som jag bruka och gick
sedan ut och sedan gick jag in för att kolla
om han somnat men då såg han mig och
börja gallskrika så jag gav honom
nappen och då blev han tyst och somna.

Han ha nu börjat att kolla efter en då man går och
blir lite ledsen, han känner väl att han vill vara med
en hela tiden nu är det ju inte så att jag lämna honom
utan jag mena om Peter sitter med honom och jag går
så kan han börja gråta eller på dagarna då jag är ensam
med honom och måste gå på toa så får jag ju lämna honom
i pölen eller i bilbarnstolen och då blir han ledsen ett tag men
det går över rätt fort =)

Sedan på morgonen då han vakna då
bruka jag kliva upp först och klä på mig
och sedan hämta honom, då gråter han också
för han se ju att jag går MAMMAS PRINS =)

Nu ska jag surra med Emma gumman på msn
och sedan blir det nog en tidig kväll.
Ha börjat fått så ont i huvudet och ser dåligt.
Antingen diabetes eller så behöver jag glasögon,
måste kolla upp detta.

KRAM

prinsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0