=)


Idag så gick Jag och Eddie ner till moster,
Eddie somna i vagnen så ställde ut han på
balkongen och han sov i 3 timmar och 20 minuter =)
Så fundera på att rensa på våran balkong och dra
upp vagnen så han kan sova här ute också på
dagarna.
Vore skönt också så jag kan fixa här hemma om
dagarna, annars sover han i sängen och sover då max 1,5
timme och sedan sover han ju bättre i vagnen också.
Men jobbigt att dra upp vagnen varje gång.

Va och kolla på lgh igår, men nej den va inget
för oss ena sovrummet va så litet.
Eddie va hos moster medans, första gången
vi lämna honom men det va typ 30 minuter
så det gick himla bra.

I morgon ska Jag och Eddie träffa Mormor
och Kalle på ikea, jag ska kolla på
present åt Angelina också =)

KRAMIZAR

kärlek <3

*KÄRLEK*

Kommentarer
Postat av: johanna

Klart du ska ha Eddie sovandes utomhus! Dom sover som små änglar av den friska luften och luften gör även små barn mer motståndskraftiga mot sjukdomar...

Slit upp vagnen varje dag, även om det är jobbigt men det är värt det när dom somnar gott även på kvällen, för den friska luften gör dom även kvällströtta!

Kram!

2009-03-04 @ 09:19:21
URL: http://mumsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0