HJÄLP!!!


När lämna ni bort erat barn första gången?

Eddie är snart 4 månader och vi ha inte
lämnat bort honom en enda gång.
Jag ha inte ens varit utan honom, jo en
gång bara i ca 2 timmar.
Jag gruva mig för att åka från honom,
även då han är med sin pappa varför
vet jag inte för jag vet att Peter också kan ta hand
om honom så som jag gör.
Det blir bara jobbigare och jobbigare
och jag gruva mig redan nu för den dagen
vi ska lämna bort honom.

Jag måste först "vänja" mig med att vara utan
honom då han är med Peter, så ska åka bort
någon dag själv och sedan kanske jag/vi är redo
att lämna bort Eddie.
Får börja med någon timme några gånger och
sedan kanske över natten, uscha känner nästan
tårarna komma redan nu när jag tänker på det.

1 minut gammal

Våran prins endast 1 minut gammal.
Vi älskar dig, puss på dig <3

Kommentarer
Postat av: joanna

lilltjoppen :)

2009-03-20 @ 11:33:44
URL: http://jo-annas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0