Lill Prinsen <3


Va ju som sagt till Läkaren idag med Eddie,
han fick host medicin så läkaren sa att tills på
lördag borde han va bra och är han inte bra tills
på måndag måste vi kontakt dom igen.

Ikväll ha han ätit dåligt så ha gett honom oftare men
mindre istället, han satt i bilbarnstolen då vi åt och så
kollade jag bort och sedan på han igen och då är han alldeles
illröd i hela ansiktet och ser då att han ha spya i munnen och
håller på att kvävas.
Tog upp honom och han spydde ut allt och sedan
fick Peter ta honom för jag blev så rädd så jag höll
på att svimma.

Så ikväll då jag la honom la jag han på sidan
men när jag kolla till honom hade han rullat på rygg
så nu ligger han på Peters sida i sängen och jag  ha bullat
upp med kuddar under madrassen så nu sover han på
sidan så spyan kan rinna ut om han skulle spy.
Så Peter sover på soffan i natt, han själv som sa
att han kunde göra det bättre det så jag ha koll på
Eddie ifall det skulle bli något.

Jag blir så ledsen och hjärtat svider då Eddie mår
dåligt, det är det värsta jag vet.
Gråter och mår skit dåligt, det gör så
ont så uscha.
Men förhoppningsvis så är han snart
bättre får lita på läkaren, han va himla bra =)

Nej ska ta och göra det sista innan natten,
ska sova tidigt är så trött och slut i kroppen
och sedan vet man aldrig hur denna natt blir.

Älskar Dig Eddie, Mamma å Pappas Älskling <3

eddie

Så underbar och älskad från första stund =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0