Måndag - Ny vecka...


Jag tycker veckorna bara rusa iväg helt sjukt.
Moster och Anette va här en sväng förut, Eddie
han va så trött så han sover på balkongen sedan 1,5
timme men han vakna i mellanåt då han tappat nappen.
Så jag tog in datorn till köket nu så jag hör om han vakna =)

Fick en glad överraskning idag då posten kom,
det va verkligen behövligt kan jag säga =)
Så till helgen blir det att åka på Birsta och köpa
något att ha på mig på dopet.
Skulle väl kunna åka i veckan men då måste
jag ha någon med mig som kan passa
Eddie då jag prova kläder och sedan kan jag
inte va borta så länge heller för måste hem till Wilma.
Så får åka i helgen så får PappaPeter va
hemma så åker jag ensam.

Ska nog träffa Peter på stan idag, kan ju isåfall kolla på
stan idag en snabbis då om jag hitta något som
faller mig i smaken =)

I morgon blir det kyrkis med Johanna och Hannes,
får dock ta lunch en annan gång eftersom jag inte
kan va borta så länge men det går ju bra det med.
Det är jobbigt att ha barn och hund, måsta klä på Eddie
varje gång man ska ut med hunden.
Men går ut 2 gånger då Peter jobba så det går
rätt bra iallafall, visst skulle jag väl kunna gå ut
nu då Eddie ändå sover men tänk om han vakna
och gall skriker och så är jag ute och går.
Nej nej det skulle jag aldrig göra, så får vänta tills
han vakna så får vi gå ut då hunden klara sig ju.
Så det är skönt på helgen för då kan jahh gå
ut och Peter va inne med Eddie eller tvärtom.
Men men man ställer ju upp och va hundvakt så det
är ingen fara, skönt att komma ut och röra på sig också.

Kraaaaaaaaaaaam

älskar er

Dom som betyder mest, Älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Emma

När får man träffa er då?

2009-03-16 @ 20:38:23
URL: http://emmas-abbe.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0