Sjuk Stugan =(


Eddie är så himla förkyld nu, hosta tills
han spy och snoret rinner på honom :(
Jag började känna mig dålig ikväll och spydde,
men känner mig bättre nu peppar peppar eftersom
det är dop på lördag =)

Va till kyrkan idag och hämta nyckel och kod
och så visa hon mig hur allt funka.
Sedan åkte vi till PappaPeter på jobbet och
sedan handla vi och åkte hem.

Ha myst hela kvällen, Eddie somna inte fören strax
efter 21 ikväll men han vila ju med oss i sängen
förut så han va inte så trött.
Men nu sover han som sagt, han är så söt när
han sover med sin gosefilt som vi köpte åt honom.
Ligger och krama om den =)

Ska göra sista kvälls sysslan nu sedan sova.
Natti Natti, Kramen

eddie

Prinsen sover sååå sött =)
Älskar Dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad vacker han är eran lillprins

2009-03-24 @ 22:06:21
Postat av: Lisa

Sötnos där!!



Vad tråkigt att han är så förkyld. Hoppas att han blir bättre till dopet på lördag!



Krya på er!! Så höres vi.



Kram från Lisa och Ester.

2009-03-24 @ 23:22:50
Postat av: Pia

Hoppas han blir frisk snart! Va stor han har blivit!

2009-03-25 @ 06:57:30
URL: http://nathaliehamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0