Tisdag


Blev inte kyrkis idag, men nästa vecka så är det
nog inget som ska hindra oss =)
Så Jag och Eddie va till stan en sväng idag
och sedan ha vi bara myst hela dagen, det ha
ju snöat så mycket idag när ska det ta slut?
Less på detta väder, vill ha vår nu och så
får sommaren komma.

I söndags så bada Eddie med Pappa då
jag ha skit veckan =(
Så efter badet åt han och somna på
en gång, somna 20.30 och sov till 6.30
och då åt han och sedan somna vi om
till 9.45 =)
Tro det va för att han bada precis innan
han skulle sova därför han sov så mycket,
eller så va han enormt trött bara.

I morgon kommer MammaMormor och Kalle
och katten Nisse och hunden Wilma =)
Dom ska äta här och fira mig på samma gång,
så idag ha jag bakat =)

Prästen ringde idag också angående dopet,
så på söndag ska vi ner till kyrkan och träffa
henne och gå igenom hur vi vill ha det och så.
Är två andra par också som ska dit och så ska
dom ha dop samma dag fast olika tider, så
hoppas dom inte ska ha samma lokal som
oss efteråt för den vi blivit lovat att ha skulle vi
få ha och dom andra fick ta en annan sa hon
som ringde oss så hoppas det inte
blir något strul men det ska det inte bli.
Ska ringa i morgon tänkte jag och beställa
smörgåstårtorna så är det  klart =)

Ha så ont i höger arm, vet inte
vad det är hoppas det är bättre
i morgon för jag kan knappt skriva nu
känner hur ont det gör.

Trevlig kväll och sussa sött =)

Kram Kram

bada med pappa =)

Älskar att bada =)

Kommentarer
Postat av: joanna

Mm :) Jo det är sant, men jag är så nyfiken nu så jag kommer itne kunna hålla mig :) Vill börja köpa saker och sådär också men det är ju så svårt när man itne vet om det är en hon eller han :)

Okej, det är nog rligt för barnen också om det är tätt emellan dom :) Lättare att leka både när dom är små och när dom blir större :) Kände du av mycket att du var gravid?

Tjejnamn tycker jag nästan är svårare, i andra namn vill vi iaf ha Olivia efter min gammelmormor men längre än så har vi itne kommit :P Några tips? :)

2009-03-10 @ 22:27:57
URL: http://jo-annas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0