Hem Ljuva Hem


Äntligen hemma, så underbart skönt =)
Orka inte skriva så lägger in bilder och
skriver lite vad vi gjort varje dag.

Fredag:
Åkte vid 10 tiden, kom upp till Östersund 12.30
och då träffa vi Peters kompis och gick och
åt lunch och sedan hem till Peters syster med familj.
Där åt vi middag och senare på kvällen då barnen
lagt sig va det skönt att få koppla av lite.

mamma och son =) mamma och son =)
far och son =) eddie =)
mor och son =)


Lördag:
Jag och Peter åkte och tatuera oss =)
Eddie va ju självklart också med, han
sov mest hela tiden.
Efteråt åkte vi till Peters pappa där vi
åt middag och sedan gick vi till Peters syster.
Spela kort och åt gott då barnen lagt sig.

peter tatuera sig =) peters tatuering =)
jag blir tatuerad =) blir tatuerad =)
min tatuering, sååå nöjd =)
mor och son =)

Söndag:
Putte åkte med stora barnen
till sin mamma och Jag, Peter, Eddie, Linda
och Theo åt lunch och sedan gick vi till
Peter och Lindas kusin.
Drack kaffe och surra =)
Eddie somna i vagnen och
sov 3 timmar, då han vakna tog
jag tempen på honom och han hade 38,5
så han fick alvedon och mat.
Svärmor kom och vi grilla och åt tårta som hon
hade med sig och så öppna hon paket
hon blev jätte nöjd.
Eddie va dålig men fick i sig kvällsmålet
och somna sedan.
Spela kort senare på kvällen och sedan
blev det natten =)

mor och son =)
eddie med sin farmor =) vi kör med öppna kort när vi spela =)

Måndag:
Skulle åka hem med morgon tåget
men vi åkte för sent för dom mesa på så
vi fick ta ett senare tåg *LESS*
Väl på tåget undra vi varför vi inte åkte hem
tidigare............
Eddie han sov 3 timmar helt slut
efter helgen stackarn.

Vilken helg.
Stök och lik och Eddie är inte van det,
han sov dåligt och va rädd på barnen och
 även vuxna skrek.
Lill stackarn, mådde så dåligt då man såg
på Eddie hur rädd han blev och så när han åt
stressa han och kolla runt ifall barnen va i närheten.
Så väl hemma va det gudomligt skönt, Eddie ha varit
lite grinig och ha feber så kollade i munnen på
honom och det är en tand på gång nere =)
Så det är ju därför han ha feber och ont,
köpte en bitring till honom som man lägger
i kylskåpet så den ska bli kall.

Nu ha han fått mat och en alvedon, hoppas
han snart blir fri febern våran lilla prins.

Nu ska vi plocka ihop lite och sedan
blir det en tidig kväll.
Här kommer massa bilder.
Kram Kram

eddie =)

Mamma å Pappa Älskar Dig Eddie <3

Kommentarer
Postat av: Karro&Oliver

Jobbar på Jula i Birsta.

Alltså det känns jobbigt att lämna Oliver, men jag vet att han har det bra här hemma med pappa.

Och jag vill jobba så jag får spara mina mamma dagar.

Vill ha Oliver hemma så länge som möjligt.

Sedan är det ju bra med extra pengar .

Postat av: Karro&Oliver

Fina tatueringar btw :-)

Postat av: Karro&Oliver

Jo tyvärr så måste man ju det. Tänk om man fick vara hemma med sina barn hela tiden och få betalt för det!

Hade varit underbart.

Vart jobbar du?

Postat av: johanna

Jaja! Vilken snygg tatu... Både på dig och peter! Jasså, Eddie har fått sin första tand! Bara att säga grattis! Här gapas det tomt fortfarande... =)

Ha det bäst!

2009-05-12 @ 18:36:09
URL: http://mumsans.blogg.se/
Postat av: Veronica

Snygga tatueringarna blev, har lite abstinens nu, jag vill oxå göra fler. Eller rättare sagt jag SKA göra fler =)

2009-05-13 @ 12:14:47
URL: http://draken77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0