Morsdag =)


Idag är det första gången jag blir firad
på morsdag och fler blir det =)
Dagen började med att jag såg en
insändare (eller vad man säger) i tidningen
som PappaPeter hade fixat från Eddie *TACK*
Sedan fick jag ett jätte gulligt kort och ett guld smycke
med 2 hjärtan som jag ska ha på min halskedja
men tyvärr så är kedjan för tjock så dom måste
byta den men det va kanon snyggt.

Sedan åkte Peter och Svärfar till Birsta
medans Jag och Eddie va hemma, han
ha så liten bil så barnvagnen skulle inte
få plats och den måste vi ha med och bussen
åker jag inte i detta varma väder Eddie blir
så otroligt varm.
Vi hade det bättre hemma, la oss och vila en stund.

När dom kom hem så fick jag 30 rosor, en tårta
och så skulle Peter köpa ett litet akvarium och en
fisk men då hade dom höjt priset och då tyckte
han det va onödigt men det gjorde inget
hade ju redan fått så mycket.
Efter lunchen och fikat åkte Svärfar hem och
nu ligger Eddie och Peter och vilar.

eddie
morsdags blommornamorsdags tårtaneddie
eddie

Jag Är Så Lycklig Att Just Du Valde Mig Som Din Mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0