1 år sedan =)

Suck suck suck för mitt blodtryck.
Fick åka in i natt och blev kvar på BB under natten, sovit 1 timme i natt så man är helt slut nu.
Tog prover och dom va bra, men de är blodtrycket och huvudvärken som inte är bra.
Så nu måste jag ringa in om det är något, skulle egentligen ha stannat tills i morgon men det va så otrevlig personal där så därför fråga jag om jag fick åka hem och ringa in istället.
Sedan ska vi ju till BM i morgon också och är det något så skicka hon ju in oss.

Så nu är det vila som gäller, visst det är svårt och vila och vila men man måste ju.
Dom ville inte sätta igång mig heller, läkaren undersökte mig och det är inte dags än på ett tag sa hon så det är bara att vänta och vänta.
Kan ju hoppas att dom kanske sätter igång mig ändå ifall blodtrycket och huvudvärken inte blir bättre, lär ju få gå på många koller på Mödra nu när det är såhär,
Bättre att sätta igång mig och få detta gjort tycker jag, men inte dom tydligen.

Nu står Peter och diska och sedan ska vi äta, är hungrig för lunchen på sjukhuset va ju så lite så inte ens en 3 åring hade blivit mätt.

KRAM KRAM

Detta skrev Jag för exakt 1 år sedan, vart ha tiden tagit vägen???


hög gravid =)

Såhär såg man ut då, i väntan på Eddie <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh så söt han är. Det undrar jag också, var tiden tar vägen.

2009-11-16 @ 21:13:23
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: tess

nu har jag lagt in bilder på den första tatueringen jag gjorde :P

gaddade även mange ikväll igen, så bilder på tattoo#4 finns också på bloggen nu :)



ska försöka lägga upp bilder på dom 2 andra jag gjort, men det får bli en annan dag. nu ropar sängen på mig! godnatt :)

2009-11-17 @ 23:43:28
URL: http://tessibus.blogg.se/
Postat av: Tova

Hihi, visst går tiden fort :)

Kan knappt fatta att jag är i v. 32.. hehe... och rätt vad det är så kommer bebben vara ute och jag ser tillbaka på graviditeten med nostalgi i sinnet ;)

Nja, namn-valet är riktigt svårt, men vi funderar på Elliot :) tycker faktiskt det är lättare med tjejnman, hehe!

2009-11-18 @ 12:05:32
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0