...............


Idag känns det iallafall lite bättre.
Ringde jobbet i morse och berätta och sa
att Jag blir hemma idag och dom förstod så
det kändes himla bra.
Ringde tillbaka senare för att höra
om Jag får semester på fredag och
det fick jag =)
Då ska vi på ultra och MammaMormor
ska passa Eddie medans vi e där.

Prata med Pappa förut och dom hade
varit till begravnings byrån idag och
det blir begravning den 4:e eller
den 18:e och det känns inte bra.
Jag hatar verkligen begravningar,
det är så sjukt jobbigt men samtdigt
är det som ett "avslut" och man får
säga farval och allt.

Snart ska vi se nya Wallander filmen,
blir nog en tidig kväll sov knappt
något i natt låg och vände och vred på
mig och hade svårt att somna om
då jag vaknade.
Hoppas kunna sova bättre i natt,
behöver sömn för att orka dagen efter.

Kram på er alla.

=)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0