Hej och Hå trampa på...


Ja det är inte så ofta man skriver längre.
Jag jobbar och står i och annars så myser
jag med familjen så hinner inte skriva.
Idag är det babysång och sedan ska jag
jobba 16.30 till 21.30.
Det är ett underbart jobb, skulle inte vilja
vara inne på ett boende något mera, hemtjänsten
är så himla fritt och underbara människor.

Nu närma sig Eddies födelsedag och det
är med blandade känslor.
Det ska bli jätte skoj med kalas,
men vart tog våran lilla bäbis vägen?
De ha ju gått så himla fort och snart blir
han storebror också, är såå nyfiken vem som
bor i min mage och vem Eddie ska bli
storebror åt.
Vi kommer nog kolla könet denna gång också,
är så nyfiken så skulle inte kunna hålla mig.

Nu ska jag duscha och mysa lite innan
Babysången, kram kram

prinsarna =)

Idag ska grabbarna sjunga och busa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0